מדריך שידוך לדתיים

מגזין היהדות של ישראל
שידוך לדתיים

כל אחד רוצה אהבה וזאת ללא קשר לדת, מין או גזע. העניין הוא שהדרך למצוא אהבה שונה בכל מגזר ומגזר. אי אפשר להשוות בין מציאת אהבה במגזר החילוני ובין מציאת אהבה במגזר הדתי. כיום ברוב המגזר הדתי ובטח החרדי מוצאים אהבה באמצעות שדכנים. אז איך זה עובד? אם כן או המשודכים או המשפחה שלהם צריכים לפנות אל השדכן ולהירשם אצלו ואז השדכן ימצא את ההתאמה המושלמת בשבילם.

השדכן יתחשב באלף ואחד נתונים כמו מראה, השכלה, הורים, אחים, בריאות ועוד ועוד ועל פי זה יקבע מי מתאים למי. שיטת השדכנות עובדת כבר מאות שנים ומצא מאות אלפי משודכים ולכן אם אתם דתיים ואתם רוצים למצוא אהבה אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שידוך וזו עובדה.

האם לדתי כדאי להיעזר באינטרנט בכדי למצוא אהבה?

אין ספק כי שדכן הוא דרך מעולה למצוא אהבה אך עולה השאלה האם אפשר לעשות הכרויות לדתיים גם באמצעות האינטרנט? אם כן בהחלט אפשר למצוא אהבה גם אצל דתיים דרך האינטרנט. קודם כל יש לוודא כי למגזר שאתה או את משתייכים אליו יש גישה לאינטרנט.

היה ויש גישה לאינטרנט אזי כדאי למצוא שידוך באתר המותאם לדתיים. יש הבדל גדול מהרבה בחינות בין דתיים וחילוניים ולכן אתם צריכים להבין כי האתר חייב להיות מותאם לדתיים. כל שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ולראות כיצד הוא מגדיר את עצמו והאם הוא לדתיים או לא ואז תדעו האם לחפש שם אהבה או לא.

»  על זוגיות מאוחרת

איך אבחר את השדכן הטוב ביותר?

בואו נחזור לשדכן, אין ספק כי אנו חייבים למצוא את השדכן או השדכנית הטובים ביותר בכדי למצוא לנו בת או בת זוג מושלמים. אז איך נבחר את השדכן הטוב ביותר בשוק? אם כן אנו חייבים לדבר עם אנשים אשר נעזרו בשדכן זה ולשמוע מהם מה רמתו והאם הוא מוצא שידוכים טובים.

פנו אל חברים, מכרים, קולגות לעבודה, קולגות מהישיבה וכל מי שאתם מכירים ובקשו מהם מידע על השדכנים שהכירו להם את בנות ובני הזוג שלהם. כך תבחרו את השדכן הטוב בשוק וכך תבטיחו כי השידוך שלכם יהיה מושלם והנישואים שלכם יהיו מאושרים ושמחים וזה כמובן דבר חשוב ביותר.

מה קורה אם אני לא אוהב או אוהבת את בן הזוג או בת הזוג שהשדכן מצא לי?

נאמר כי השדכן או השדכנית מצאו לכם בבת או בן זוג ואתם לא אוהבים אותם, מה עושים במקרה כזה? אם כן לאחר פגישה אחת תמיד אפשר להחליט כי אנו רוצים להמשיך ולחפש בן או בת זוג. זה בסדר גמור ואין עם זו שום בעיה וזה משהו שכל מי שנמצא בתעשיית השידוכים מבין ויודע.

אולי יעניין אותך
מה אומרת היהדות על קעקועים?
מה אומרת היהדות על קעקועים?

אין ספק שקעקועים, בין אם אתם אוהבים אותם או לא, הם דבר שמושך את העין. באופן עקרוני, נדמה שחוץ מהכאב ומקביעותם של הקעקועים, אין משהו שמונע מאדם לעשות קעקוע. אז זהו, שזה לא מדויק. היהדות מסתכלת על קעקועים בצורה שונה,

קרא עוד »
איך לבחור חליפה לחתן
איך לבחור חליפה לחתן

בחירת החליפה המתאימה לחתן היא היבט קריטי בכל חתונה. זוהי החלטה שאין להקל בה ראש שכן היא תתועד בתמונות ובסרטונים שישארו עוד שנים רבות. בבחירת חליפה, חיוני לקחת בחשבון את סגנון החתונה, העונה, המקום והסגנון האישי של החתן.

קרא עוד »
בדיקות גנטיות מורחבות
מה זה בדיקות גנטיות מורחבות

בדיקות גנטיות הפכו לכלי חשוב יותר ויותר ברפואה המודרנית. זה מאפשר לנו להבין את הבסיס הגנטי של מחלות ומצבים רבים ומסייע לרופאים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי אבחון, טיפול ומניעה. סוג אחד של בדיקות גנטיות שצבר פופולריות בשנים

קרא עוד »
האם מותר וכדאי לגדל כלב

גידול כלבים היה נוהג מקובל במשך מאות שנים, שכן הוא מאפשר בחירת תכונות רצויות ושיפור הגזע. עם זאת, ישנם חששות אתיים הקשורים לגידול כלבים, לרבות רווחת בעלי החיים המעורבים ואפשרות לאכלוס יתר של כלבים. במאמר זה נבחן את

קרא עוד »
תל אביב
טיול יום בחנויות האופנה הישראליות הטובות ביותר בתל אביב: היכן שסגנון ותרבות נפגשים

תל אביב, הלב הקוסמופוליטי השוקק של ישראל, היא עיר שלעולם לא ישנה. עם סצנת האמנות התוססת שלה, נקודות ציון היסטוריות ומסעדות ברמה עולמית, אין פלא שהעיר הפכה למרכז לחובבי אופנה. במאמר זה ניקח אתכם לסיור מהמם במיטב חנויות

קרא עוד »
רבי מאיר בעל הנס
סגולות נפוצות בקבר רבי מאיר בעל הנס

רבי מאיר בעל הנס היה תלמיד חכם עצום ומלומד שחי בעבר בארץ ישראל. הוא נחשב לאחד מגדולי חוקרי התלמוד בכל הזמנים וידוע בשכלו החריף ובסגנון לימודו היוצא הדופן. קברו של רבי מאיר בעל הנס נמצא בעיר טבריה בישראל

קרא עוד »